איך המוח מחליט לקנות ומה מפרסם צריך לדעת

בין כלכלה התנהגותית, פסיכולוגיה קוגניטיבית ופסיכולוגיה צרכנית נחשף עולם של החלטות לא רציונליות. דורון פדלון מסביר איך מפרסמים מנצלים זאת חכם

בין כלכלה התנהגותית, פסיכולוגיה קוגניטיבית ופסיכולוגיה צרכנית נחשף עולם של החלטות לא רציונליות. דורון פדלון מסביר איך מפרסמים מנצלים זאת חכם

מה הקשר בין שלושת התחומים בהיבט של שיווק?
הפסיכולוגיה הקוגניטיבית חוקרת איך אנשים חושבים. הכלכלה ההתנהגותית בודקת איך הם מקבלים החלטות. הפסיכולוגיה הצרכנית מתרגמת זאת לשטח. לדוגמה, בקמפיין של חנות רהיטים שבניתי לה קמפיין ברשתות חברתיות, עם חיזוק בקמפיין משנה של הוכחות חברתיות, הצגנו "הנחה ל-48 שעות בלבד". המכירות קפצו פי שלושה.

שתפו:

מומחים כותבים ומדברים שיווק

פרסום ושיווק הוא אחד משני המרכיבים החשובים ביותר לכל עסק וחברה. במיוחד עבורך, ריכזנו מאמרי תוכן אותם כתבו המומחים איתם אנו עובדים.

דורון פדלון

דורון פדלון

Typically replies within an hour

I will be back soon

דורון פדלון
היי כאן דורון פדלון, 👋
שנעבור לשיחה בוואטס?
WhatsApp