
שיווק ופרסום
זה הזמן להכיר את פומו (FOMO): הפחד להחמיץ
על השאלה איך פחד מהחמצה גורם לנו ללחוץ, לקנות ולשתף, מסביר דורון פדלון. כך הפך פומו (FOMO) ליתרון שיווקי. פומו – Fear Of Missing Out
על השאלה איך פחד מהחמצה גורם לנו ללחוץ, לקנות ולשתף, מסביר דורון פדלון. כך הפך פומו (FOMO) ליתרון שיווקי. פומו – Fear Of Missing Out
שיווק באינסטגרם וטיקטוק מחייב אסטרטגיה חכמה, תוכן מדויק ושפה שמותאמת לקהל. אחרת, פשוט לא רואים תוצאות. העולם הדיגיטלי מציע הזדמנויות רבות, אך הוא גם עמוס
כדי לצמוח, לבלוט ולייצר תוצאות – עסקים חייבים לחבר בין חזון, שיווק, תפעול ופיתוח. את זה עושים באמצעות אסטרטגיה עסקית. יניב לס, מנכ"ל סוכנות הייעוץ
אור לוי, מומחה להפקת פודקאסטים, מסביר איך להפוך את הפודקאסט לנכס שיווקי, ממתג ומוכר – בלי ליפול בפינות. פודקאסט (או הֶסְכֵּת בעברית) כבר מזמן אינו