דילוג לתוכן

היי, נעים להכיר - דורון פדלון

חי ונושם פרסום ושיווק בדיגיטל. מאמין גדול בכך שאנשים קונים מאנשים ו... גם דרקונים כחולים מחייכים...

המוטו שלי: לחשוב מחוץ לקופסא, ואז לחשוב שוב

אודות דורון פדלון

הלקוחות שלי רואים בי מומחה שיווק שמבין אנשים, מוביל תוצאות—ומקדם עסקים בשפה שכל לקוח פוטנציאלי מבין. אני רואה בלקוחות שאני מייצג משפחה. 

היי, שמי דורון פדלון, דור שני למשפחה שחיה ונושמת תקשורת, עיתונות, פרסום ושיווק. למעלה מ-30 שנה שזהו תחום עיסוקי.

את ניסיוני צברתי המשך שנים ארוכות כעיתונאי וכעורך, כמנהל קריאטיב במשרדי פרסום, כקמפיינר וכמנהל שיווק במיקור חוץ.

אחרי שנים רבות של כתיבת תוכן, התוויית אסטרטגיות שיווק. זאת לצד שימוש בפומו ובפסיכולוגיה צרכנית וקמפיינים שמביאים תוצאות, אני יודע שהאמת פשוטה. לא באמת משנה מהו המוצר, אנשים קונים מאנשים.

לגישתי, כל לקוח הוא עולם בפני עצמו. לכן, הצוות שלי ואני משלבים הבנה פסיכולוגית עם כלי דיגיטל מתקדמים—כדי להגיע בדיוק למי שחשוב לכם.

האמת, שאני רואה במקצוע שלי סוג של שליחות. אחרי מאות עסקים, חברות וגם רשויות ונבחרי ציבור ששיווקתי, ההבדל בין עסק (או מותג) לעסק מצליח הוא בשני פרמטרים בלבד: ניהול עסקי נכון ושיווק מדויק. 

בסופו של דבר, עם כל כך הרבה מתחרים בשוק רווי ומוצף – בו כולם בטוחים שהם ייחודיים, הסיכוי היחיד לבלוט, הוא פשוט: לגעת בקהל הלקוחות הפוטנציאלי ולהפוך אותו לקהל ממיר באמצעות מסע לקוח שנתפר במיוחד עבורך.

אני תמיד משווה בין שיווק לקפה.  שתיתם קפה היום? אם כן, אתם יודעים שכל אחד בוחר את הטעם שלו – זה שהוא הכי מתחבר אליו.
 
בדיוק כמו בקפה, כך גם בשיווק, כל עסק צריך את הטעם הנכון. אז למה כל כך הרבה בעלי עסקים לא מצליחים למצוא אותו?
 
הבעיה היא שהרבה פעמים השיווק לא פוגש את הלקוח במקום הנכון – או שהוא מרוח מדי או שהוא לא ממוקד מספיק. כמו שקפה יכול להיות חזק מדי או חלש מדי, גם השיווק שלכם צריך להיות מדויק. לא מעורפל, כל יום, כל היום!

אז איך מוצאים את הטעם הנכון?

צריך פשוט לדעת איך לבחור, להבין את השוק ולשלוט במסר.

זה בדיוק מה שאני עושה – עוזר לעסקים למצוא את הטעם השיווקי המדויק והנכון ביותר עבורם. כזה, שהלקוחות הפוטנציאליים לא יכולים להתעלם ממנו.
 
אני כאן כדי לעזור עם סל השירותים שלי. החל מבניית תוכנית אסטרטגית שיווקית מקיפה לעסק. דרך הובלת קמפיינים ממומנים וניהול סושיאל, יצירת מיתוג ובידול באמצעות תוכן, וכמובן הקמת אתרים. 
אז… שנשב לקפה?

מה אני יודע לעשות הכי טוב

1️⃣בניית תוכנית אסטרטגית שיווקית בהתאמה אישית
2️⃣קידום ממומן וניהול סושיאל ללקוחות
3️⃣מיתוג ובידול באמצעות תוכן מקצועי וסטוריטלינג
4️⃣בניית אתרים ודפי נחיתה שמדברים לאנשים
5️⃣הובלת קמפיינים מקצה אל קצה

מה הופך את העבודה המשותפת לכל כך מדויקת?

שלושה עקרונות מובילים אותי במסע השיווקי אותו אנו מציעים. החשובים ביותר הם שאנשים קונים מאנשים, כמעט הכל מדיד ו... וגם דרקונים כחולים מחייכים.

01

ללמוד את העסק

הבנת העסק לעומק, כי שיווק בלי אסטרטגיה זה כמו ספינה בלי מצפן לפני שבונים מהלך שיווקי, חובה להבין מה באמת מניע את העסק. מיפוי הייחודיות, זיהוי היתרונות התחרותיים והגדרת המסרים הנכונים – כל אלה יוצרים בסיס איתן לשיווק אפקטיבי.

02

להרגיש את הלקוח

חיבור ללקוחות, כי החלטות מתקבלות מהלב ולא רק מהראש. לקוחות לא מחפשים רק מוצרים או שירותים, אלא פתרונות לצרכים ולכאבים שלהם. האסטרטגיה מבוססת על פסיכולוגיה צרכנית, יצירת אמון, חיבור לערכים ומענה מדויק לשאלות שמעסיקות את קהל היעד.

03

לפזר אבקת קסמים

שילוב בין קריאייטיב, מתודיקה וכלים מדידים – כי יצירתיות לבד לא מספיקה שיווק מוצלח הוא שילוב של חשיבה אסטרטגית, קריאייטיב חד, ניתוח נתונים מתמשך וכלים מדידים שבוחנים תוצאות. כך ניתן לבצע התאמות בזמן אמת ולהבטיח שכל שקל מושקע במקום הנכון.

הלקוחות שלנו מספרים:

עבורי, הלקוחות הם הרבה יותר מלקוחות, הם משפחה לכל החיים. ומשפחה, כידוע, לא מחליפים...

"דורון פדלון הוא גאון שיווקי, שבכל קמפיין שהוא הוביל עבורי, בישראל, באירופה או בארה"ב, יודע באמצעות טקסט מדויק והתאמת קהלי יעד, לבנות מסעות לקוח המדברים ישירות ללב של הלקוחות הפוטנציאלים. משנת 2020 ועד היום, דורון מלווה אותיכמשרד הפרסום והשיווק הדיגיטלי שלי בכל הכובעים המקצועיים שלי - החל כמאמנת לעסקים, בפרויקטים בתחום הנדל"ן וכמובן כנציגות הרשמית של טוני רובינס בישראל."
ורדית איימי מזובר, אשת עסקים. עומדת בראש מומנטום - טוני רובינס הנציגות הרשמית בישראל
ורדית מזובר
מומנטום - ישראל
"כשהתחלתי לחפש מומחה אמיתי לשיווק דיגיטלי, חיפשתי מישהו שיוכל להבין את הצרכים הייחודיים של העסק שלי ולתרגם אותם לתוצאות בפועל. דורון פדלון היה בדיוק האדם הזה! עם מקצועיות ללא פשרות, חשיבה יצירתית ויכולת לייצר אסטרטגיה מדויקת לכל צורך – הוא הצליח להביא תוצאות שמדברות בעד עצמן. אם אתם מחפשים מישהו שבאמת יודע איך לקדם עסקים ולהוביל אותם להצלחה, דורון פדלון והצוות שלו הוא הכתובת!"
לינרה ג'אנלי, אשת עסקים. זכיינית מותג התכשיטים DODO ישראל
לינרה ג'נלי
טי.ג'יי.מוד בע"מ
דורון פדלון העניק שירותי מיתוג ויח"צ לעמותת היכל התרבות העירוני נתניה, בפרויקט מיתוג ובידול שנמשך כחצי שנה. דורון השקיע מיכולותיו בכדי לחשוף את הפעילות העצומה של העמותה על כל מוסדותיה וגופיה במדיה המסורתית והדיגיטלית על כל גווניה. ואכן, בתקופה זו העמותה זכתה לכתבות אוהדות בכל אמצעי התקשורת האזורים וכמובן בערוצי הדיגיטל. אין ספק שתרומתו סייעה רבות למיתוג היכל התרבות כהיכל שמוביל ויוצר תרבות."
בני אפרים, מנכ"ל היכל התרבות - נתניה
בני אפרים
מנכ"ל עמותת היכל התרבות - נתניה

הצוות: השותפים שלי לדרך שיוצרים את ההבדל...

הגישה שלי אומרת, שלכל תחום יש את המומחה שלו. השותפים שלי לחזון מסייעים לי להעניק 360 מעלות של שירותים מותאמים אישית לכל לקוח. החל מ... תוכנית אסטרטגית שיווקית, מיתוג ובידול, ניהול תוכן שיווקי וכמובן כתיבתו, מסעות לקוח, קמפיינים פרסומיים, הקמת אתרים ודפי נחיתה ממירים ועוד. הכירו את הצוות

אילנית אלטברגר
יועצת אסטרטגית ופיננסית | חברת דירקטוריון

אילנית אלטברגר מלווה חברות בתהליכי מיקוד, צמיחה ואופטימיזציה כלכלית, תפעולית ואסטרטגית.
אלטברגר מתמחה בניתוח מידע מורכב והפיכתו לתובנות פרקטיות, המסייעות בקבלת החלטות ובהובלת תהליכי שינוי. אילנית מביאה איתה נסיון עשיר בתחומי תעשייה, ייצור מזון ופעילות חוצת גבולות בהרחבת פעילות עסקית של חברות ישראליות בעולם – משלב הבורד ועד לביצוע בשטח. 

הארי ורצברגר
מומחה בינלאומי לבניית אתרים ולאבטחת מידע

כאשר הארי ורצברגר נכנס לחדר—רוב הסיכויים שהאתר שלך יתפקד טוב יותר. כבר למעלה משני עשורים שהוא בונה, מאבטח, מתכנן ומשדרג אתרים מכל הסוגים, בכל שפה ובכל יבשת. בכל זאת, הארי מדבר שש שפות וחושב בקוד. השילוב בין דיוק טכנולוגי, יצירתיות ובעיקר הבנה עמוקה של מה יוצר אתר ליעיל באמת – הופך אותו לשותף ולאיש מפתח בכל ההיבטים המקצועיים

מוניקה קראסוני
מומחית לכתיבת תוכן, יח"צ בינלאומי

מוניקה קראסוני היא מומחית מובילה לכתיבת תוכן אסטרטגי עבור חברות מסחריות הפועלות בשוק האירופי המשותף ובארצות הברית. עם ניסיון רב ביחסי ציבור בינלאומיים והפקת אירועי קונספט ייחודיים, מוניקה מלווה מותגים ביצירת תדמית גלובלית חזקה ומדויקת. היא מביאה לכל פרויקט שילוב נדיר של עומק תרבותי, חשיבה שיווקית ויכולת תקשורתית חוצת גבולות. 

מומחים כותבים ומדברים שיווק

פרסום ושיווק הוא אחד משני המרכיבים החשובים ביותר לכל עסק וחברה. במיוחד עבורך, ריכזנו מאמרי תוכן אותם כתבו המומחים איתם אנו עובדים.